vhcs

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 13 Paź 2005, 00:51:25 CEST

Dnia 13-10-2005, czw o godzinie 00:04 +0200, Andrzej Zadrożny
napisał(a):

> Jednak moje pytanie dotyczy też: bezpieczeństwo, niezawodność?

Jak na razie nie zawodzi, chociaż nie jest systemem produkcyjnym i nie
jest intensywnie używany. Jak więc będzie to dopiero wyjdzie w praniu.

Co do bezpieczeństwa to trzeba by poszukać jakichś raportów o bug-ach,
kod źródłowy wygląda przyzwoicie, sposób działania też nie budzi
zastrzeżeń (zaznaczam że nie jestem specem od bezpieczeństwa).

To rozbudowany system hostingowo-resellerski, jeśli chcesz zarządzać
kilkunastoma domenami to szkoda cykli procesora.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat|@|pld-linux|.|org