Jak zrobić własne rescuecd?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 13 Paź 2005, 13:14:41 CEST

Witam,

Muszę odpalić rescuecd na nietypowym sprzęcie - mianowicie, żeby zobaczyć
wbudowany kontroler SATA trzeba zaaplikować do kernela takie oto coś:

http://kerneltrap.org/node/5392

Jak mogę zbudować "własne" rescuecd? Powiedzmy że bez zabawy w initrd, chyba
że to utrudnia raczej niż ułatwia sprawę...

Ewentualnie - pytanie z zakresu wiedzy podstawowej: mam plik z kernelem - co
zrobić, żeby mieć dyskietkę startową z tymże?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004