montowanie zasobów po nfs-ie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 13 Paź 2005, 14:01:51 CEST

Dnia 12-10-2005, śro o godzinie 12:12 +0200, Grzegorz Pietrzak
napisał(a):
> Już to robiłem wcześniej, mam udostępnione zasoby po nfs-ie, mam na dwu
> kompach podmontowane te zasoby. Zasoby są udostępnione na innym kompie na
> którym jest jeszcze uruchomiona samba i kdm, żeby można było uruchamiać
> zdalne X-y, jest też uruchomiony NIS (ypserv) i to też działa.
> No i teraz postawiłem na nowym komputerze system od nowa, zrobiłem odpowiednie
> wpisy w fstab, zainstalowałem nfs-utils-clients.
> Zasoby się montują, ale przy próbie kopiowania jakiegoś większego pliku lub
> większej ilości danych kopiowanie się wiesza...
> [...]

czy w /etc/sysconfig nie masz przypadkiem plików konfiguracji demona
nfsd ??
ja miałem podobnie kiedy zainstalowałem paczke z ready jakaś kiedyś a
domyslnie ona ma tam wyłaczona obsługe versji 3.0

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl