BIND 9.2.5 i rp-pppoe (pppd i ppp0) na starcie systemu

Czw, 13 Paź 2005, 17:52:21 CEST

Mikolaj Kucharski napisał(a):

>Witam,
>
>Router na PLD Ac, zainstalowany BIND 9.2.5, dostep do internetu poprzez
>(A)DSL Netii (staly ip). Modem skonfigurowany jako bridge -- serwer
>poprzez rp-pppoe i pppd dostaje zew ip na interfejsie ppp0.
>
>Ponizsza opcja powoduje ze adsl-start(8) przechodzi automatycznie w tlo
>probujac laczyc sie w nieskonczonosc (tak chce, tak ma byc):
>
># grep ^CONNECT_TIMEOUT /etc/ppp/pppoe.conf
>CONNECT_TIMEOUT=0
>
>To jak widac podnosci karte, bez przydzielonego nr IP:
>
># grep ^IP /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth1
> [...]
W tym też. Ja mam adsl-start (konkretnie, to cały skrypt z adsl i
firewall) dopisany jako komenda w /etc/rc.d/init.d/network start po
podniesieniu interfejsu LAN podnosi mi się od razu adsl.
I wszystkie usługi sieciowe mają go już na starcie.