BIND 9.2.5 i rp-pppoe (pppd i ppp0) na starcie systemu

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Pią, 14 Paź 2005, 09:38:43 CEST

On Thu, Oct 13, 2005 at 05:08:38PM +0200, Lukasz B wrote:

> ja sobie z tym radzilem, ze po odpaleniu adsl-start dodalem jeszcze
> 'sleep 10', i potem 'service named restart'
> do rc.local. sleep moze byc dluzszy, zalezy ile sie podnosi ppp0.

"Wiem o istnienu pliku ``/etc/ppp/ip-up'' i cala reszta ktora za nim
idzie, wiem ze moge dodac dzieki niemu restart uslug, ktore tego
wymagaja."

No tak, nie dodalem ze wiem jeszcze o stnieniu rc.local.

Na devel jest dobre rozwzwiazanie.

--
best regards
q#