BIND 9.2.5 i rp-pppoe (pppd i ppp0) na starcie systemu

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Pią, 14 Paź 2005, 10:09:22 CEST

On Thu, Oct 13, 2005 at 03:45:22PM +0200, Mikolaj Kucharski wrote:
> Witam,

[...]

> Pytanie jest takie: czy moze ktos potwierdzic (nie wiem jak to ujac), ze
> BIND nie odswierza interfejsow i nie bind()uje sie na ppp0 ktore pojawia
> sie duzo pozniej niz start named(8)a? Objawia sie to w ten sposob, ze po
> reboot(8)ie systemu nie dziala DNS (named nie widzi internetu). Pomaga
> `service named restart`. Lokalnie DNS dziala (na eth0 -- LAN) ale
> tlumaczy tylko nazwy z LAN'u (komp1.domena.lan, komp2.domena.lan)
> ktorymi jest master'em, lesz zapytanie go o wp.pl konczy sie timeout'em,
> a tcpdump(8) pokazuje ServFail.
>
> Czy ktos sie z tym spotkal?

A to jak ktos rozgryzie i bedzie mogl potwierdzic, moze mi da znac? (czy
na liste czy poza, jak woli). Thx.

Osobiscie powinen to jakos odswierzac, patrzac analogicznie na OpenSSH
- ono nie ma tekiego problemu - moge sie zawsze zalogowac nie wazne
jak dlugo pppd sie proboje laczyc.

--
best regards
q#