transfer do usbstick

duch@wla.pl duch w wla.pl
Pon, 17 Paź 2005, 09:08:57 CEST

On Sun, 16 Oct 2005, Sylwester Gruszka wrote:

> Kiedyś przed jakimś tam upgrejdem miałem właśnie bez "keszowania" i
> żadnej opcji sync nie miałem w fstab ale spróbuję.
> A co do zużywania pamięci to jaką pamięć? Zużywa więcej RAMu czy
> szybciej wyżera flasha w usb ?

chodzilo mi o zuzywanie fizyczne pamieci.
jest robione wiecej operacji.
bylo to wytlumaczone na FAT32.
przy kazdej operacji zapisu jest updateowany FAT
FAT jest na poczatku dysku/pamieci
wiec ta czesc pamieci jest narazona na szybsze wyeksploatowanie
przez co cala pamiec pojdzie do kosza

Pozdrawiam
ChomAr
--
   84-120 Władysławowo                       GG#: 420515