Pc speaker

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 17 Paź 2005, 14:14:34 CEST

On 10/17/05, Daniel Dawid <Light-I> Majewski <doctorque w o2.pl> wrote:
> Prawidłowy delimiter polega na "spacji" po "--" ;)

Ja to wiem. Gmail tak jakby nie bardzo i chyba nie mam na to wpływu
niestety. W momencie kiedy to wpisuję wygląda to jak "-- " (vide:
http://liliana.ecwhost.com/Screenshot.png), możliwe że podczas
wysyłania wycina spacje z końca linii. No chyba że ktoś zna sposób jak
skłonić gmaila do zmiany tego karygodnego zachowania ;)

--
Pozdrawiam,
Liliana