DSL + Kolpak

Rafał Błażejowski cserf w o2.pl
Pon, 17 Paź 2005, 23:00:57 CEST

Witam,
mam do dyspozyjcji 2Mb DSLa + 3Mb Kolpaka
Do tej pory chodziło na Kolpaku.
Próbowałem to połączyć na podstawie opisu z pl.doc... ale niestety.
Poszukałem parę stron z innych dystrybucji - lipa. Walczę z tym już parę
dni.
Nie wiem, czy może być przeszkodą w ustawianiu rutingu,ale do każdego
klienta mam zrobioną sieć z maską /30 - czyli mam około 150 adresów IP
na interfejsie.

Czy można do jednego worka wrzucać pasmo z Kolpaka i DSLa, dzielić to na
ilość userów i przydzielić tyle ile trzeba każdemu w danej chwili?

dziękuję

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski