Potrzebne nietypowe przemapowanie klawiatury

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Paź 2005, 14:53:41 CEST

Dnia wtorek, 18 października 2005 14:12, Michal Abramowicz napisał:
[...]
> do przestawienia xmodmap
> do złapania co przestawić xev

Na Menu nie udało mi się zamienić. Ale na prawy klawisz Win - owszem:

xmodmap -e "keysym Super_R = ISO_Level3_Shift"

Czy jest jakaś opcja, żeby to wstawić do konfiguracji w /etc/X11/xorg.conf?
Próbowałem w opcji Option "XkbOptions" "Super_R:ISO_Level3_Shift", ale nie
zadziałało (może błąd składniowy?).

> pozdrawiam i powodzenia z klawiurą.
Dzięki. Muszę kupić klej przewodzący prąd. I się naprawi :-) Pozdrawiam.