PLD i SUN SparcStation 5

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 19 Paź 2005, 00:00:35 CEST

On Tuesday 18 of October 2005 19:55, Łukasz Maśko wrote:
> Dzisiaj zanabyłem bardzo okazyjnie SparcStation 5, podobno z prockiem
> 170MHz i 128MB RAM, dysk 2GB. Podobno wszystko sprawne, bo jeszcze nie
> miałem czasu, żeby to odpalić (poza tym nie mam jeszcze klawiatury, mam
> mysz). Pytanie jest naturalne - czy da się na tym postawić PLD? Wiem, że
> jest port na SPARC-a. Ale jak się za to zabrać? Mam w nim tylko stację
> dyskietek i ethernet, nie mam napędu CD. Dla mnie to jest jeszcze obca

CDROM jest chyba IDE, bo z tego co widziałem w Sparcu, którego mam u siebie,
dysk był wpinany w zwykłą taśmę IDĘ 40 żyłową. Możesz sprobówać podpiąć CD.
Jak to Ci sie uda to szukasz żęto livecd na sparca, bootujesz się, tworzysz
partycję i na niej rozpakowujesz chroota (ze strony undefine na serwerze
PLD), a reszta już jest prosta, no może za wyjątkiem silo, ktory jest trochę
bardziej skomplikowany niż lilo.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics