PLD i SUN SparcStation 5

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 19 Paź 2005, 00:30:40 CEST

Dnia środa, 19 października 2005 00:00, Lukasz Glebicki napisał:
[...]
> CDROM jest chyba IDE, bo z tego co widziałem w Sparcu, którego mam u
> siebie, dysk był wpinany w zwykłą taśmę IDĘ 40 żyłową. Możesz sprobówać
> podpiąć CD. Jak to Ci sie uda to szukasz żęto livecd na sparca, bootujesz
> się, tworzysz partycję i na niej rozpakowujesz chroota (ze strony
> undefine na serwerze PLD), a reszta już jest prosta, no może za wyjątkiem
> silo, ktory jest trochę bardziej skomplikowany niż lilo.

Właśnie problem w tym, że to jest SCSI 50-pin. Ale nic to. Zakupiłem na
Allegro używany napęd. Może przypadkiem okaże się sprawny, to spróbuję. A
jak nie, to przełożę z mojego PowerMac-a, tam też jest 50-cio pinowy napęd
SCSI. Mam nadzieję, że uda mi się zabootować z niego kompa. Wiem,
przynajmniej, że mam szukać Gentoo LiveCD na SPARC-a. Dzięki :-)