PLD i SUN SparcStation 5

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 19 Paź 2005, 11:10:35 CEST

On Tue, Oct 18, 2005 at 07:55:32PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dzisiaj zanabyłem bardzo okazyjnie SparcStation 5, podobno z prockiem 170MHz
> i 128MB RAM, dysk 2GB. Podobno wszystko sprawne, bo jeszcze nie miałem
> czasu, żeby to odpalić (poza tym nie mam jeszcze klawiatury, mam mysz).
> Pytanie jest naturalne - czy da się na tym postawić PLD? Wiem, że jest port
> na SPARC-a. Ale jak się za to zabrać? Mam w nim tylko stację dyskietek i
> ethernet, nie mam napędu CD. Dla mnie to jest jeszcze obca architektura.
z czasow jak instalowalismy na ss1:
http://athena.wmid.amu.edu.pl/news.html i okolice - jest tam skrocony
opis instalacji.
a ze ss5 i ss1 to 32-bitowce - będzie prawie identycznie ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI