iplus

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 19 Paź 2005, 14:49:28 CEST

Użytkownik Lukasz Michalski napisał:

>Witam,
>
>Udało się komuś podłączć PLD do internetu przez usługę PlusGSM iPlus?
>
>Ja mam kartę Sony Ericsson GC89 i mnie rozłącza po paru minutach
>połączenia (pppd wypisuje w logach modem hangup)
>
>PlusGSM na prośbę o pomoc oczywiście odpowiedział że linuxa nie wspierają.
>
>pzdr,
>Łukasz

udalo mi sie, ~identycznie jak wersja dla Idei. Tam maja troche inny
model, nie pamietam dokladnie,
ale kumpel znalazl na google strone z pieknym opisem i zadzialalo
(najpierw dla idei, potem dla Plusa).
ten nowszy dla plusa.
Oczywiscie nie dotarlem do instrukcji, jak z tego wyciagnac Edge,
dzialalo tylko po GPRS.

--
Lukasz