PLD i SUN SparcStation 5

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 19 Paź 2005, 21:16:27 CEST

On Wed, Oct 19, 2005 at 12:17:22PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Dzięki :-) Pocieszające jest to, że poszło na AC (kernel 2.6.x może?).
> Trochę niepokoi mnie to co znalazlem na sieci - że wersja SS5 z prockiem
> 170MHz ma problemy ze stabilnością Linuksa, a wolniejsze już nie. Ludzie
> piszą, że chodzi dobrze na 2.2.x, a na 2.4.x są problemy. Może na 2.6.x
> będzie już lepiej :-/ Fajnie by było. Bo jak nie, to pozostanie Solaris 9.x
> (10-ka już nie chodzi). Pozdrawiam.
nie uzywalem jeszcze 2.6 na sparkach.
a ss5 niestety nie mam zadnej pod reka...
(znaczy sie mam, ale czeka na wolna chwile(TM))

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI