serwer gry na UDP

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 19 Paź 2005, 21:18:22 CEST

On Wed, Oct 19, 2005 at 08:09:28PM +0200, pszemaz WP wrote:
> Mam do Was taka sprawe/zapytanie:
> Otoz prowadze serwer pewnej gry.. graczy nie brakuje.
> Serwer oczywiscie internetowy z zewn IP.
> Ostatnimi czasy niestety jest baaaardzo zlagowany.
> Probuje dojsc co moze byc nie tak, niestety za duzo czynnikow zbieglo
> mi sie naraz i nie wiem jak teraz dojsc sedna problemu, wiec pisze tu.
> Otoz LAGuje od ok 3 tygodni, kiedy to zmienilem pakiet u mojego
> dostawcy z DSL 768Kbit/s na DSL 1,5Mbit/s. Tutaj niby wszystko powinno
> byc ok, wiekszy pakiet tym lepiej..
serwery gier raczej wiecej wysylaja niz pobieraja...
wiec liczy sie predkosc uploadu.
ktora w dsl-ach jest raczej.. niska...

> Czy sa jakies narzedzia zeby zdiagnozowac cos? Choc sam nie wiem co.
> Tyle dodam ze gra chodzi na UDP.
po pierwsze - zobacz na ile masz wysycony upload.
jezeli calkowicie - masz winowajce.

a potem to mozesz myslec...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI