serwer gry na UDP

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Czw, 20 Paź 2005, 11:18:15 CEST

> a może zobacz czy na zlagowanym kliencie pakiety docieraja, ale sa za
> stare i klient uznaje je za zagubione. Mialem tak z VoIP (tez udp) a
> problem byl z kolejkowaniem.

rzecz w tym (moze i tutaj jakis moj blad) ze ja nie stosuje jakis
zaawansowanych technik, typu np kolejkowanie.
Ale z drugiej strony poza tym serwerem gry nie ma ruchu wiecej u mnie,
no chyba za ogladam strony www, ale to chyba nic wielkiego ?

Serwer akurat jest w sporym LANie (i ma zewn IP) wiec chyba takie
kolejkowanie itd.. to o to musialbym juz poprosic bardziej dostawce by
to ustawil na mojej bramie.. czy jednak warto to zrobic takze u mnie ?

Pozdrawiam!

--
Pozdrowienia,
 pszemaz WP