NFS, poldek, waiting for lock

lukasz lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 20 Paź 2005, 18:12:04 CEST

Enleth wrote:

>O ile technicznie możliwe, będzie z pewnością bardziej bezawaryjne.
>Chyba każdy jeden kawałek software'u intensywnie używający locków gdzieś ma
>ostrzeżenie, żeby po NFS nie używać bo będzie działać źle lub w ogóle...
>Ew. znajdź sposób na wyłączenie tych locków, przy odpowiedniej dozie
>ostrożności może się nic złego nie stanie.

Dobra, wiec moze inaczej:
Do tej pory traktowalem Sambe jako serwer plikow (prawie wylacznie) dla
stacji windowsowych,
rozumiejac, ze ich odpowiednikiem dla stacji linuksowych jest NFS.
Ktory z mechanizmow jest zatem najlepszy do wspoldzielenia plikow miedzy
linuksami?
Albo inaczej - czy oprocz Samby mam jeszcze jakies inne wyjscie? :)

--
Lukasz