nowe udev/hal w ac-test

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 21 Paź 2005, 08:33:09 CEST

Dnia 20-10-2005, czw o godzinie 23:15 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> Hi wszystkim,
>
> w ac-test lądują własnie udev-070-6 i hal-0.5.4-6. Zmiany w udev są
> bardzo duże (udev zastępuje całowicie hotplug od tego release) i godne
> testów na większej ilości różnego sprzętu (do czego zachęcam). Relase
> to rozwiązuje wiele problemów i prawdopodobnie wprowadza wiele nowych,
> tak więc feedback jest mile widziany.
>
> W razie problemów z coldplugiem usb proszę o sprawdzenie czy
> w /etc/modprobe.conf są aliasy dla usb-controller.

Jak to sie ma do tego, ze jeszcze niedawno udev nie dzialal na naszym
kernelu 2.4 ?
Dochodzilo do udev i wisial w nieskonczonosc.
Nigdy mi to nie przeszkadzalo i udev nawet nen poprzedni dzialal mi
super dobrze, bez hotpluga, ktrego nie lubie i nigdy nie zuywalem bo
psuje mi karte dzwiekowa.

Jednak zmuszony do uzywania cxoffice, przez co uzywania kernela 2.4
i dev nie sledze zmian w udev.

Moze ktos wie czy dziala udev z kernelem 2.4 ?

TiweK