Bledy servera [OT]

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 21 Paź 2005, 14:25:28 CEST

On Fri, Oct 21, 2005 at 03:15:46PM +0200, pbern w pbern.biz wrote:
> Sorry za maly OT, ale nie wiem z ktorej strony to ugryzsc.
> Server oparty jest o plyte Intela SE7525GP2,
> raportuje dziwne bledy np wypiecie z sieci itp.. mimo ze caly czas jest w
> nia wpiety.

hm, tez mam takiego cudaka, wsio by intel, od płyty do obudowy.
I mi nie raportuje. 2.4.31-smp, tylko ze po restarcie mam
małe niehalo co do jakiejś temperatury, mimo że się nie przegrzewa.

skąd masz selview costam ?

abram

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba