nowe udev/hal w ac-test

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 21 Paź 2005, 18:36:11 CEST

Daniel Mateja wrote:
> do tej pory hotplug ladowal mi moduly do dzwieku/agp (via-agp, via82xx)
> teraz musze recznie :( (znaczy przez modules oczywiscie)
> no chyba ze gdzies to trzeba dokonfigurowac?

Możesz zawsze dodać nową regułkę do udeva. Poczytaj o pisaniu regułek
(jest sporo dokumentacji o tym, Gentoo ma niezłą) a potem
poeksperymentuj z zawartością /sys oraz z tym, co pokazuje udevmonitor
(jak interesuje Cie coldplug, to odpalaj udevstart -- ono generuje
komplet eventow coldplugowych).

Jak coś zdziałasz, to ślij na listę --- się wrzuci w paczkę.

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa