Postfix, spam - jak pchnac dalej ?

Ryszard Mielcarek crazy w noshit.pl
Sob, 22 Paź 2005, 16:42:56 CEST

Dnia Sat, 22 Oct 2005 16:23:28 +0200 Maciej Krzyzanowski
<maciek w hsm.net.pl> napisał:

> uzywasz Maildir ? w takim wypadku dziala np skopiowanie pliku
> z /var/spool/amavis/virusmails do ~/Maildir/new i zmiana wlasciciela
> pliku na  usera...wczoraj praktykowalem...dzialalo ;-)
>
> Czy Tobie moze chodzi o to zeby user mial mozliwosc samodzielnego
> dobrania sie  do tego maila ?

Poczta jest dostarczana do /var/mail/USER, a User sciaga ja po POP3 /
webmail (ten zreszta tez przez POP3).

Chciałbym mieć możliwość ręcznego (z roota) wybrania spamu i
dostarczenie go do kszynki usera - czyli najprosciej - wysłania.
A moze po prostu cat spam >> /var/mail/USER ?

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |