zwisy przy bootowaniu kernela

Krzysztof Ilowiecki krymzon w gmail.com
Sob, 22 Paź 2005, 21:22:36 CEST

Instaluje od ladnych paru dni PLD na dysku SATA, plyta na nForce4
Sempron 2600+ 64bit, instaluje jednak architekture athlon
Z bootkietek nie dało rady (na mój gust literówka sata-nv zamiast
sata_nv, acz pewien nie jestem), rowniez przy probach recznego
ladowania driverow.
Zabralem sie wiec za RescueCD... przy recznym IP nie bylem w stanie
wyjsc poza siec lokalna (brame pingowal bez problemow), musialem
postawic dhcp na routerze, zadzialalo.
Udalo sie w koncu zainstalowac z chroota pare setek pakietow, system
niby jest, tyle,
ze nie potrafi sie uruchomic. Grub sie ladnie uruchamia, mozna sobie w
nim robic, co dusza zapragnie, ale przy bootowaniu systemu dochodzi do
(z tego co odczytalem, bo komunikat pojawia sie doslownie na ulamek
sekundy)

Uncompressing Linux....... OK, booting the kernel
[trzask, i znowu bios karty graficznej]

Zawsze to samo.
Znalazlem taki sam problem w archiwach list
http://66.102.9.104/search?q=cache:HCwxJxob9VQJ:lists.pld-linux.org/index.cgi%3F22:man:1079:200302:alimoejnaofefcpajcnn+pld+uncompressing+linux+reboot&hl=pl&client=firefox-a
Ma on jednak swoje lata, rozwiazaniem mial byc inny kernel. Z obecnym
jednak ponoc jest wszystko w porzadku =/
Ktos sie z tym spotkal? Jakies pomysly? Szczerze powiedziawszy
zaczynam juz tracic nadzieje, a ten komputer powinien byc mozliwie
szybko sprawny...