nvsound

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Nie, 23 Paź 2005, 15:06:39 CEST

Witam
Kiedyś już o tym pisałem... a mianowicie chodzi o moduł do
zintegrowanych kart dźwiękowych na płytach z nforce. Po zainstalowaniu
kernel-misc-nforce (to co jest w ac) i daniu modprobe nforce wyskakuje
mi: (info z dmesg)

nvsound: version magic '2.6.11.10-6smp SMP 686 REGPARM GRSECURITY
gcc-3.3' should be '2.6.11.10-6 686 REGPARM GRSECURITY gcc-3.3'

powinno być bez smp, jak próbowałem sam budować z cvs'u to niestety były
jakieś problemy z licencją:( Ktoś wie jak to poprawić??

Piotr Grymkowski