nowe udev/hal w ac-test

Pon, 24 Paź 2005, 00:23:35 CEST

Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

>1. Dokup 9200 za 70zł.
>2. glxgears są takim pomiarem wydajności, jak
>
>    cat /dev/urandom | pv > /dev/null
>
>    do mierzenia przepustowości dysków twardych. ;]

1. Nie włożę w to pudło ani grosza więcej.
2. I tak nie używam tam nic ponad firefox/mplayer/rhythmbox, glxgears
jako ciekawostkę - w gnome pokazuje 8x niższe fps, niż np. pod WM.
3. Najwyżej jakoś oszukam to udev (chociaż akurat u mnie system po
wczorajszym update wstał bez problemów i z iksami).
4. Jako głupi fuksiarz nie będę chyba musiał z tym problemem się borykać.

--
WK
Wypusty: