[RescueCD] 2005-10-23 x86 & x86_64

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 24 Paź 2005, 11:17:08 CEST

Dnia 24-10-2005, pon o godzinie 10:14 +0200, Łukasz 'LCF' Jagiełło
napisał(a):

> Jeżeli masz typowy sprzęt np. aacraid ma cholerne problemy na tym jajku.

zgodze sie, tylko ze w ten sposob zanim wyjdzie "dobre", "potestowane"
2.6.14 to sie okaze ze ktos ma sprzet i tam nie dziala.

jakby teraz na dzis wypuscic z kernelem 2.6.10 to 98% ludzi bylo by
zadowolonych a dla reszty mozna by za miesiac wypuscic bete z 2.6.14.

Ja wiem ze dell 2800 jest typowym sprzetem i uptime na tym jajku 150 dni
to zaden problem, ale ja bym chcial rescue ktore dziala.

TiweK