[RescueCD] 2005-10-23 x86 & x86_64

Wojciech Potaczek - NSS - wojciech w potaczek.pl
Pon, 24 Paź 2005, 12:57:57 CEST

Tomasz Witek napisał(a):

>Krótko podsumowujac.
>
>1. Swietna robota.
>2. Czy stabilna wersja mogla by byc z tego co aktualnie lezy na AC ?
>3. Czy wersja devel mogla by byc z nowosci ?

Również dołączam się do prośby / sugestii.

Kiedyś w czasie Ra miałem podobny problem z wersją partimaged.
Chciałem zgrać jakąś partycję z komputera na serwer za pomocą RescueCD
i na RescueCD była zbyt nowa w stosunku do Ra wersja.
Oczywiście wtedy wystarczyło sobie zbudować nowszą wersję dla Ra,
niemniej jednak być może będzie więcej tego typu malutkich problemów
związanych z nowszymi wersjami programów.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Wojciech Potaczek