runlevel 5, firewall i kmail

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 24 Paź 2005, 16:20:40 CEST

runlevel 5
Jak ustawie w inittabie startowanie systemu od razu w runlevelu 5 to po
uruchomieniu kdm-a mam zwis klawiatury... :|
Muszę uruchomić system w runlevelu 3 i dopiero init 5.
Co może być nie tak?!? Kdm? Czy coś innego...
Ten zwis obiawia się tym, że jedyną rzeczą po której widać jakąkolwiek reakcję
klawiatury jest próba przejścia na którąś konsolę tekstową, co powoduje
jakieś mignięcie na ekranie logowania i mamy nadal kdm-a którego nie można
użyć...
I tylko reset pomaga...
Przeglądałem logi od X-ów ale tam nic mądrego nie wynalazłem. :|

firewall
Mam zainstalowane firewall-init, no ja nie do końca się na tym rozumiem ale
podczas uruchamiania firewall-pre i firewall dwa razy uruchamia się modprobe
ze złymi parametrami, znaczy bez podanego modułu, efekt jest taki, że
modprobe wywala po dwa razy przy każdym z skryptów helpa jak go uruchomić.
Nie wiem, może to jest nadmiarowe i nie potrzebne ale trochę mam obawy...

Nie wiem o czym dokładnie pisać, znaczy jakie dane do ewentualnego sprawdzenia
podesłać...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne.
(William Szekspir)