Przeglądarki oparte o Gecko zamrażją system

Bartek 'Zolty' Żółtowski zoltowski w gmail.com
Pon, 24 Paź 2005, 19:49:20 CEST

Witam!

Od jakiegoś czasu mam problem w zasadzie z większością przeglądarek
opartych na Gecko, a więc: Mozilla, Firefox, Deer Park i Flock
(http://www.flock.com/). Sprawa wygląda tak, że w zasadzie nie da się
popracować dłużej niż pół godziny. Czy dzieje się to przy jakichś
konkretnych stronach? Raczej nie. Przynajmniej nie udało mi się
zauważyć takiej prawidłowości. Co gorsza w logach nie jestem w stanie
nic wyczytać.
Na początku podejrzewałem, że to być może związanego coś z tematem
kursora Jimmac (FF go ignorował), ale to nie to.

Sytuacja występuje w zasadzie od dwóch miesięcy, czyli mojego
poprzedniego większogo updatu, zarówno na własnym kernelu
(wcześniej) jak i dystrybucyjnym (teraz).

Gdyby ktoś miał pomysły, sugestie, porady jak rozwiązać ten problem
będę bardzo wdzięczny :)

Jeśli będą potrzebne jakieś dodatkowe informacje to bardzo chętnie
odpowiem, byle rozwiązać problem i wrócić do ulubionego FF.

Dodam,że nie jest to raczej wina profili, bo świeżo uruchomiony
flock, który stworzył świeży profil w ~/.mozilla też mi wywinął taki
numer.
Jedyną dziwną sprawą jest to, że brat korzystający z FF na swoim
koncie nie zauważa takich kwiatków. Albo mi nie mówi, że coś stało,
bo używa zazwyczaj komputera kiedy mnie nie ma w domu ;)

Pozdrawiam!

--
http://www.mandrake.pl  |  http://zlt.do.pl
JID: zolty(at)chrome.pl |  GG# 1993789