Przeglądarki oparte o Gecko zamrażją system

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pon, 24 Paź 2005, 22:06:42 CEST

Bartek 'Zolty' Żółtowski napisał(a):
> Witam!
>
> Od jakiegoś czasu mam problem w zasadzie z większością przeglądarek
> opartych na Gecko, a więc: Mozilla, Firefox, Deer Park i Flock
> (http://www.flock.com/). Sprawa wygląda tak, że w zasadzie nie da się
> popracować dłużej niż pół godziny. Czy dzieje się to przy jakichś
> konkretnych stronach? Raczej nie. Przynajmniej nie udało mi się
> zauważyć takiej prawidłowości. [CIACH]

A moze to nie wina stron tylko animacji flashowych, ktore sie na nich
znajduja? Kiedys (zanim sobie skonfigurowalem dmix w ALSA) tak mialem,
ze przegladarka sie zawieszala w momencie wchodzenia na takie strony, bo
flash nie mogl sie dopchac do karty dzwiekowej zajetej przez arts lub
amaroKa. Sprawdz.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org