[RescueCD] 2005-10-23 x86 & x86_64

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Wto, 25 Paź 2005, 11:02:47 CEST

[...]
> a to nie xfsprogs ma znaczenie ?
> masz jakiegoś linka gdzie można o tych zmianach w XFS poczytać ?

W sumie to nie wiem czego to jest przyczyna - wnioskowałem po komuniacie,
który wyświetla kernel panic. Ewidentnie nie mógł znaleźć tego "magic
number" XFS.

> masz jakiś pomysł jak zbudować pakiety aby były takie same jak w AC ?
> AC-brancha mają tylko niektóre spece

Można skonsultować z RMem - wg. jakiego klucza puszcza do main i czy
zostawia wtedy jakiś ślad w tagach speca (z tego co zaobserwowałem, to
jest ustawiony tag HEAD).
Ewentualnie zawsze mozna wykorzystać "rpm -qa >lista" z buildera :)

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski