Jakie wifi do stacjonarnego peceta?

Ryszard Mielcarek crazy w noshit.pl
Wto, 25 Paź 2005, 13:42:20 CEST

Dnia Tue, 25 Oct 2005 15:32:55 +0200 marcin steć <marcinek w nea.pl>
napisał:

> Cześć,
>
> Właśnie zrobiłem przemeblowanie i mi kabla nie starcza do peceta... a
> mam już ruterek wifi do klaptopa więc postanowiłem przejść na wifi i w
> pececie. Szukam jakiejś karty PCI, która miałaby:
>
> nie za dużą cenę (do 150 zeta)
> natywne dirvery do linucha (jakoś nie lubię ndiswrapera)
> wspierała tryb "g" i WEPa

Do tej pory korzystalem (albo próbowałem) z dwóch kart :

D-linka (bodajże  DWL-520)  i Intela.
Co do tej ostatniej - Intel PRO/Wireless 2200BG - zero problemów.
Nie znam ceny, ale jako dobrze obsługiwaną - mogę gorąco polecić.

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |