Uparty Xemacs :(

Adam Skucinski Adam.Skucinski w fuw.edu.pl
Śro, 26 Paź 2005, 12:45:53 CEST

Witam,

sam już nie wiem, czy w najnowszych PLD-wersjach xemacsa jest jakiś błąd,
czy ja mam u siebie niewidocznego babola:

Obie wersje
xemacs-21.5.22-1 (common, extras)
xemacs-21.5.22-2 (common, extras)

u mnie nie działają.

Próba uruchomienia (np. xemacs -V) kończy się komunikatem:

Cannot open load file:
"/home/users/builder/rpm/BUILD/xemacs-21.5.22/lisp/auto-autoloads"

Po skompilowaniu (pomyślnym) wersji najnowszej 21.5.22-2 sytuacja wygląda
tak:

xemacs -V

Cannot open load file:
"/home/users/admin/rpm/BUILD/xemacs-21.5.22/lisp/auto-autoloads"

i oczywiście xemacs sie nie urachamia (kompilacja zrobiona przez usera
'admin')

Sytuacja wygląda tak samo na nowym czystym koncie, jak i na takim, na
którym poprzedni xemacs (21.4.17-2) działał. Jakiś wpływ na to zachowanie
mam moim zdaniem łatka xemacs-dump-paths-lispdir.patch aplikowana w specu.

Jakieś pomysły?

pozdrawiam,
a.s

--