kmail?

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 26 Paź 2005, 14:21:44 CEST

Nie moge dojść do ładu z kmailem w domu. Nie mogę nic wysłać.
Coś chyba mu się pozajączkowało w ustawieniach autoryzacji no i zonk...
Nie mogę nic wysłać z żadnego z kont które mam, ani nawet jak założyłem nowe
konto to też lipa...
Mam konto na wp.pl na tlen.pl  i przez żaden serwer nie mogę nic wysłać.
Może jeszcze to, że to działało. Potem długo nie miałem internetu więc przez
jakiś czas nie używałem ale znów jestem szczęśliwym posiadaczem i oczywiście
zrobiłem sobie ostatnio wszystkie potrzebne upgready. No i zonk właśnie...
Nic wysłac się nie da...
Zawsze jest taki komunikat:

Sending failed:
Błąd autoryzacji, uwierzytelnianie An error occured during
authentication: SASL(-4): no mechanism available: No worthy mechs
found jest nieobsługiwane
The message will stay in the 'outbox' folder until you either fix
the problem (e.g. a broken address) or remove the message from the
'outbox' folder.
The following transport protocol was used:

I tyle... :(
Jakąś miałby ktoś dla mnie podpowiedź?

Pozdrawiam
P.S.
Same problemy mam ostatnio... :|
--
Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Każda kobieta uważa się za niezastąpioną, choć sądzi, że sama mogłaby zastąpić