pld 32-bit w chroocie

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 26 Paź 2005, 17:27:41 CEST

On Wed, Oct 26, 2005 at 01:39:40PM +0200, Patryk Szczygłowski wrote:
> Jestem zadowolonym użytkownikem AC w amd64, jednak czasem bardzo przydatna
> jest możliwość odpalenia programów 32-bit only, takich jak OOo, Flash
> Plugin, Wine itp.
>
> Myślałem o chroocie. Jednak nie za bardzo wiem, jak to ugryźć. Jakieś
> pomysły?
chroot z pld 32bitowym, podmontowany w nim z -o bind twoj ~ oraz /tmp,
przelaczasz sie do niego przez pakiecik dchroot i.. uruchamiasz programy
;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI