dial-in & 2.6.x

Adam T. grupy w trofimczuk.net
Sob, 29 Paź 2005, 01:14:34 CEST

W Twoim liście datowanym na 27 października 2005 (20:34:29) można przeczytać:

GS> 	Mam szrot-server na AC. Do niego podłączony modem zew. i wszystko
GS> skonfigurowane jako dial-in ppp server. Działa bez zarzutów ... pod
GS> 2.4.x vanila (PLDowego nie próbowałem). Jak odpale na 2.6.x (valila lub
GS> PLDowe) to modem się inicjuje, odbiera połączenie i negocjuje poprawnie
GS> transmisję. Niestety w momencie gdy na kliencie pojawia sie komunikat
GS> CONNECTED na serverze nie mam nic. Tak jak gdyby modem nie był w stanie
GS> wysyłać do kompa. Ma ktoś pomysł jak to zwalczyć?

Tak przy okazji podepne sie po topic. W niedlugim czasie bede musial
postawic na jednym serwerze dial-in na 2 modemach IDSN (fritz), gdzie
bedzie udostepniany DSL na te 2 ISDNy. Mial ktos z tym do
czynienia? Moze jakies ciekawe linki do artykulow w sieci? Jakie
ewentualnie moga pojawic sie problemy?

--
Adam T.
|> adam(at)trofimczuk.net <|