qemu i user-net

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 31 Paź 2005, 15:38:05 CET

On Mon, Oct 31, 2005 at 01:53:50PM +0100, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> Udało się komuś uruchomić sieć w ramach qemu?
> Próbuję i próbuję i jakoś mi nie wychodzi ;)
> Więc się zastanawiam czy coś źle robię, czy też coś jest nie tak z
> pakietem.
huh...
pod 0.7.1 ruszyło 'od kopa'. Więc to raczej kwestia paczek na ftp :/

(nawet fajnie wygląda windows w okienku...)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI