Ra: zwalony PAM? :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 07:59:09 CEST

On Wed, 31 Aug 2005, Marcin Król wrote:

> Nowszy pam odpada, zbyt duzo rzeczy do przebudowania by bylo. Co
> najwyzej poprawka. Moze jutro znajde chwile na potestowanie.

W ramach desperacji wziąłem pam-0.79.1-4.src.rpm z AC, przerobiłem speca
(na chama, wywaliłem niektóre BuildRequires i patche ;), przekompilowałem na
RA (bez dokumentacji - nie miałem ochoty męczyć się z tetexem)... i działa
:)

Nie wiem jak, ale działa... ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004