telinit 1 - i nic z tego

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 08:36:05 CEST

Dnia czwartek, 1 września 2005 01:09, Wojtek Szymak napisał:
[...]
> Ewentualnie możesz zrobić downgrade do SysVinit-2.85-9l u mnie na nim
> single dzialał bez problemu.

Domyślam się, że tutaj jest pies pogrzebany. Było mi to potrzebne, bo miałem
do wymiany dysk w systemie i chciałem najpierw zrobić backup
(katalog /home/users, więc lepiej jak usługi - poczta, inne takie - nie
chodzą w tym czasie). Ale już sobie poradziłem (poskładałem ręcznie
wszystkie demony) i niech sobie chodzi jak jest :-) Może do następnej
wersji będzie poprawione. Pozdrawiam.