problem z VIA USB-PCI - VT6202

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 08:37:23 CEST

Witam,

 Zainstalowałem w komp. kartę USB 2.0 na PCI. układ to VIA VT 6202. lspci
wykrywa ją jako:

00:0a.0 USB Controller: VIA Technologies, Inc. VT82xxxxx UHCI USB 1.1
Controller (rev 50)
00:0a.1 USB Controller: VIA Technologies, Inc. VT82xxxxx UHCI USB 1.1
Controller (rev 50)
00:0a.2 USB Controller: VIA Technologies, Inc. USB 2.0 (rev 51)

VT82xxx...??? dla czego?

Problemem jest to że cokolwiek podłącze do tej karty to nie chce działać.
System tak jak by wykrywał co jest podłaczone ale mia łproblem z obsługą
tego. Mam pamięć Flash Kingstone 256MB i nie ma z nią problmeów na
wbudowanym kontrolerze USB a na tej karcie kompletnie nie działa. To samo
jest ze skanerem Canona.

Czy ktoś z Was miał podobny problem?

Najgorsze jest to że logi świecą w tym temacie pustkami :(

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

Jedyny taki czat... >>> http://link.interia.pl/f18b0