Jaki kernel

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 14:21:35 CEST

Łukasz 'LCF' Jagiełło napisał(a):
> [...]
[...]
> Przeczytałem. Dalej uważam że z 2 procesorową maszyną to ma niewiele
> wspólnego.
Dlatego tez jest to nedzna imitacja dwoch procesorow. Przy zastosowaniu
jadra SMP na procesorze z HT w systemie sa widoczne dwa procesory.
Wydajnosciowo skok jest rzedu AFAIR kilkunastu procent, a to i tak nie
we wszystkich aplikacjach. Skok jednak czasami jest, wiec nie widze
wiekszego uzasadnienia w niewykorzystywaniu SMP do obslugi HT.

Pozdrawiam
Beorn