Znów gg2

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 18:31:14 CEST

Piotr Grymkowski napisał(a):
> Sep  1 12:36:22 carnage kernel: grsec: denied resource overstep by
> requesting 40 96 for RLIMIT_CORE against limit 0 for
> /usr/bin/gg2[gg2:5149] uid/euid:500/500 g id/egid:1000/1000, parent
> /sbin/init[init:1] uid/euid:0/0 gid/egid:0/0
[z humorem]
Każdy program zrzucający "korę" ;) będzie miał taki komunikat, a "korę"
bez liści gubi program, który naruszył pamięc innego programu, czyli
"wykonał nieprawidłową operację" w języku innego systemu operacyjnego...
Ponieważ domyślnie w jądrach dydtrybucyjnych PLD jes limit wielkości
"kory" = 0, jakakolwiek próba zrzutu powoduje ten komunikat.
[/z humorem]
"Core dump" to zrzut pamięci w celu dogłębnej jej analizy przez
programistę, mogącego w ten sposób znależć przyczynę powstania błędu,
wykonywany przez jądro systemu operacyjnego.

--
Pozdrawiam, Daniel
Dziadek mi wypił spirytus do czyszczenia CDROM-u. Jeszcze mówił, że