problem z VIA USB-PCI - VT6202

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 21:36:45 CEST

Mateusz Korniak napisał(a):

> Ja męczyłem podobny kontroler (6202 - 4 porty USB - PCI) na jakiejś starej
No jeżeli przyjmiemy że dzisiejszy standard to najnowsze płyty gł. i procki to ja też mam starocia. Firmy AOpen na czipie Intela. Mogę obsłużyć procki max 1,2GHz w Slocie :) Ale do moich zastosowań to w zupełności wystarcza.

> płycie z neostradą i efekt był też podobny - różnie rzeczy się działy
> zależnie np do którego portu podpiołem urządzneie USB, ale nie działało
> nigdy.

To tak jak u mnie :(
Kurcze szkoda. Moja płyta główna ma tylko 2 gniazda USB i oba są już obsadzone a przydało by się trzecie :( Spróbuję z inną starą jaką kartą USB-PCI v1.1

Pozdrawiam
Dariusz Krzempek

P.s: dziękuję za odpowiedzi. Dobre i takie.

Jedyny taki czat... >>> http://link.interia.pl/f18b0