Kolejność ładowania kart sieciowych

arkadiusz.rdest@punkt.pl weed w punkt.pl
Pią, 2 Wrz 2005, 10:52:15 CEST

On Friday 02 September 2005 10:27, Przemysław Backiel wrote:
> o to co zobaczyłem, co mi wychodzi
> w zaleznosci od tego, jaki moduł zaaplikuje pierwszy (forcedeth czy
> 3c59x) to mam tak
> jesli forced jako pierwsze
> to na eth0 mam forced
> eth1 i eth2 to 3com
>
> jesli najpierw 3c59x
> to na eth0 i eth1 bede mial 3comy
> a na eth2 nvidia
>
> /etc/mactab nie działa
> dostaje błędy w stylu:
>
> ale mam wówczas taki komunikat
> cannot change name of eth0 to eth1: File exists
>
> a jak robie /etc/init.d/network start to mam:
> [...]

NOTES
       nameif should be run before the interface is up, otherwise it'll fail.

jesli nie wyjdzie z nameif'em to sproboj z lilo (dodac odpowiednie parametry
startowe przy odpalaniu kernela, ktore wskaza mu ktora karte ma jak wykrywac)

pomocny link: np. http://www.linux.com/howtos/Ethernet-HOWTO-8.shtml (punkt
8.2)

--
 -[ Name :Rdest Arkadiusz ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
 -[ Mail :weed(at)punkt.pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-