Groupware

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 2 Wrz 2005, 13:38:19 CEST

Dnia 02-09-2005, piÄ… o godzinie 10:07 +0200, Bartlomiej Niedziela
napisał(a):
> Witam!
>
> Czy ktos korzysta z jakiegos softu Groupware... Wlasnie sie rozgladam za
> jakims zaawansowanym projektem by wdrozyc u klientakorporacyjnego...
>
> Jakies sugestie...
>
> Mysle o czyms web based (SQL + PHP + Postfix + Courier)...

e-Groupware - demo:
http://www.egroupware.org/egroupware/login.php?domain=demo&lang=pl

strona projektu:http://www.egroupware.org/

Wymagania:
      * PHP, HTML,GD
      * MySQL / PostgreSQL / MSSQL
      * Apache serwer (recomendowany)
      * IMAP (recomendowany) lub POP (lokalnie lub zdalnie)

opengroupware (C) - nie ma na razie gotowego w PLD opengroupware,
tłumaczenie na polski w 60% (interfejsu webowego), osobisce do
instalacji korzystałem z gotowych paczek dla fedory 3

      * PostgreSQL (inne bazy ?)
      * Apache + moduł
      * IMAP CYRUS
      *

strona projektu - http://www.opengroupware.org/

jest projektem serwerowym przeznaczonym do pracy grupowej. Jednym z
głównych celów projektu jest współpraca z pakietem biurowym
OpenOffice.org.
Dostepne interfejsy:
      * Przeglądarka Ineternetowa (Firefox,Mozilla,Opera, Konqueror,IE)
      * wtyczka do Ximian Evolution (bezpłatna, w standardzie ma być,
        obecnie jako plugin)
      * wtyczka do Outlooka ZideLook plugin (płatna)
      * klient GLOW (cześć pakietu Open Office)
      * Mozilla Calendar , Sunbird Mozilla Calendar , Sunbird
      * API PHP (POGI)
      * API Java (JOGI)
      * KOLAB (KDE)

istnieją także mozliwosci łaczenia tych systemów z Asterisk i Hylafax

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl