[OT] Polaczenia na wieksze odleglosci

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pią, 2 Wrz 2005, 17:49:55 CEST

Daniel Mróz <beorn w alpha.pl>:

> Tak, probowalem. Na badziewnej karcie wogole sie nie dogaduja, a na
> 3COMie mam straty w pakietach rzedu 25% (po drugiej stronie jest
> konwerter swiatlowodowy, wiec nie zabardzo moge w nim zamieszac, a kompa
> tam postawic nie pozwola).

wymienić konwerter na zarządzalny... na przykład CTCU (ostatnio
testowałem), na drucik zakupić na przykład patton'y czy okolice.

--
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,
a sa to faktycznie jego ostateczne skladniki. (Artur Schopenhauer)