^? w vim'ie zamiast BACKSPACE

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 00:13:56 CEST

newsonet wrote:

>susza001 wrote:
>

>...ble ble ble

>sam sobie jestes winien
>za roczke cie trzeba prowadzic ?
>jak nie dziala ? restartowales xy chociaz ?
>kombinuj troche.

dziubdzius gdyby o takie blahostki chodzilo to ja bym nawet nie myslal o
was wielkich, przeinteligętnych i wspanialych
restartowane s reinstalowane pakiety dopisywane zmiany zmiana lokali
zmiana płyt głównych ( a to akurat nie z tego powodu ) a teraz to na
większe komplemęty to i tak zabardzo mnie szumi w głowie aczkolwiek
kazda sugestia na wage zlota
obecny menager okien fvwm-crystal 3.0 rc1
kurde bele a mowili iz po nastu wojakach nic mnie nie bedzie.....