dot. cvs, kernel spec i budowanie rpma

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 11:05:42 CEST

On Sat, 03 September 2005 10:25:13 +0200, Przemysław Backiel wrote:

> od jakiegos czasu uzywam repozytorium CVS PLD
> jestem pod wrazeniem :)
> wczoraj zapragnełem zbudowac sobie, nowego kernela
> cvs get SPECS/kernel. spec
> potem builder kernel.spec
> wsio ok, ale mam kernel 2.6.10, a nie najnowszy
> dlaczego? co jest nie tak?
> co zrobic by zbudowac sobie ze speca najnowszy kernel

Użyć opcji '-r LINUX_2_6'? A w ogóle to 'cvs status -v kernel.spec'.

> i miec do tego grsecurity?

Użyć opcji '--with grsecurity', ale... Ja się nie znam, ale IMHO nie da się,
bo jak wchodzę tutaj <http://www.grsecurity.org/download.php>,
to mi się zdaje, że dla 2.6.12 nie ma patcha grsecurity. :-(

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                             BTW sygnaturki to bzdura i spam.