swf (flash)

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 15:58:33 CEST

Próbuje to jakoś ugryźć. Jeżeli flash jest dołaczony do www jako obiekt, to go
mogę sobie obejrzeć. Ale gdy chce go obejrzeć bezpośrednio, np. dodając link
do paska adres (http://www.giertych-stop.kom.pl/files/transformacja.swf) to w
firefoxie, mozilli oraz operze mam binarne wyświetlenie pliku lub okno
dialogowe otwórz za pomocą/zapisz. Używam jako plugina flasha z macromedii.
Nie jestem pewien, ale to kiedyś działało.

Ma ktoś jakiś pomysł? Bo mi się nie chce robić plików html, aby obejrzeć
flasza.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics