Groupware

Bartlomiej Niedziela b.niedziela w jana.bytom.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 19:01:21 CEST

Michał Panasiewicz napisał(a):
> Wymagania:      * PHP, HTML,GD      * MySQL / PostgreSQL / MSSQL      * Apache serwer (recomendowany)      * IMAP (recomendowany) lub POP (lokalnie lub zdalnie)
>

> opengroupware (C) - nie ma na razie gotowego w PLD opengroupware,tłumaczenie na polski w 60% (interfejsu webowego), osobisce doinstalacji korzystałem z gotowych paczek dla fedory 3
>       * PostgreSQL (inne bazy ?)      * Apache + moduł      * IMAP CYRUS      *
> strona projektu - http://www.opengroupware.org/
> [...]

Wlasnie probuje to zainstalowac...
Czy modul do Apacha tez sciagnales z paczki dla Fedory...
Nie dziala mi komunikacja miedzy apachema a Ogo-webui, niby modul sie
laduje, ale nic nie wyswietla... :-(

--
   Bartlomiej Niedziela